OSAO

FI EN
Tulosta
Suomeksi / In English
Etusivu / OSAO / OSAOlaiselle / IT-ohjeita / Pilvipalvelut FAQ

Pilvipalvelut FAQ

Pilvipalvelut FAQ

1. Mitä selaimia Microsoft Office 365 –pilvipalvelu tukee?

  • Windows 7 käyttöjärjestelmällä
    • Internet Explorer 7 ja uudemmat
    • Firefox 3.0.1 ja uudemmat
    • Chrome 3.0.195.27 ja uudemmat
  • Mac OS X 10.5 ja uudemmissa käyttöjärjestelmissä
    • Safari 3.1 ja uudemmat
    • Firefox 3.0.1 ja uudemmat
  • Linux käyttöjärjestelmällä
    • Firefox 3.0.1

2. Onko pilvipalvelussa rajoituksia sähköpostin lähetykseen ja vastaanottamiseen liittyen?

  • Sähköpostilaatikon maksimikoko on 50 Gt. Kun laatikossasi on käytössä 49,5 Gt, et voi enää lähettää sähköpostia.
  • Yksittäisen viestin maksimikoko on 25 Mt.

3. Kuinka pitkäksi aikaa sähköpostit varmuuskopioidaan Exchange Online -pilvipalvelussa?

  • Poistetut viestit on mahdollista palauttaa omatoimisesti 14 päivän ajan.
  • IT-palvelut voi palauttaa poistetut viestit, jos niiden poistamisesta ei ole kulunut yli 30 päivää.

4. Mitä puhelimia pilvipalvelu tukee?

  • Windows Phone, versiosta 7 alkaen
  • Windows Mobile 6.x
  • Nokia (uudemmat E- ja N-sarjan puhelimet)
  • Android, versiosta 2.0 alkaen
  • iOS (iPhone/iPad, vähintään firmware 2.0)
  • BlackBerry Palm OS

Katso tarvittavat asetukset älypuhelimeesi erilliseltä ohjesivulta.

6. Miten käy olemassa olevien sähköpostin uudelleenlähetysten (forwardien) kanssa, kun uusi sähköpostipalvelu otetaan käyttöön?
Valitettavasti olemassa olevat sähköpostin uudelleenlähetykset (forwardit) häviävät. Voit halutessasi ohjata sähköpostit haluamaasi henkilökohtaiseen sähköpostiisi myös uudessa sähköpostijärjestelmässä. (Ks. erillinen ohje sähköpostin uudelleenvälityksestä pilvipalvelussa.)

7. Mitä protokollia Microsoft Exchange Online sähköpostipalvelut tukee?
Tuetut protokollat Microsoft Exchange Online sähköpostipalveluissa ovat HTTPS, IMAPS ja MAPI.

Päivitetty: 07.01.2015 klo 16:17